Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Vind het antwoord op praktische vragen over je account of de bestelling, verzending en levering van Bob Bayer.

ACCOUNT

Wanneer je een account aanmaakt kies je zelf je wachtwoord. Later kun je dit wachtwoord eenvoudig wijzigen door op het inlogscherm ‘Herstel je wachtwoord’ aan te klikken. We sturen je dan een e-mail waarmee je je wachtwoord weer opnieuw kunt instellen.

Om een nieuw wachtwoord in te stellen kies je ‘Herstel je wachtwoord’ op het inlogscherm. Binnen een paar seconden ontvang je een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt kiezen.

Hmm, dat is wel vreemd. Heb je ook gekeken of de mail niet per ongeluk in je spambox terecht is gekomen? Probeer het nog een keer en pas op voor spelfouten in je e-mailadres. Nog steeds niets, noppes, nada? Bel ons of stuur een mail naar info@bobbayer.nl en Team Bob Bayer helpt je verder.

Je kunt jouw kortingscode invullen tijdens het afrekenen van de producten in jouw winkelmand.

Na de bestelling kan het een kwartiertje duren voordat je een bevestiging ontvangt. Heb je al in je spamfolder gekeken? Het kan ook gebeuren dat het e-mailadres een typefoutje bevat. Nog steeds niets? Bel ons of stuur een mail naar info@bobbayer.nl dan schiet ons Team Bob Bayer je zo snel mogelijk te hulp.

Graag zo snel mogelijk bellen naar de winkel.

Wanneer er een actie is, of we korting toepassen op producten zullen wij dit altijd aankondigen op ons instagram account of via de nieuwsbrief, meld je nu aan voor onze nieuwsbrief.

Download hier de algemene voorwaarden.

Verzending

NL verzending boven €50                       gratis

NL verzending onder €50                       €3,95

Verzending binnen de EU                      €14,95

Er zijn verschillende methodes waarmee je jouw pakket kunt laten bezorgen. Bij een reguliere verzending wordt je pakket aan de deur bezorgd. Haal je jouw bestelling liever zelf op? Kies dan voor afhalen in onze winkel.

De verantwoordelijkheid voor het invullen van de correcte adres gegevens ligt bij de klant. Dat neemt niet weg dat wij het een vervelende situatie vinden en er alles aan zullen doen zodat het pakket alsnog terecht komt. Stuur in dit geval een e-mail naar ons toe, zodat wij een onderzoek voor je kunnen startten bij PostNL.

Jazeker! Je kunt een ander afleveradres kiezen zodat het persoon in kwestie niets in de gaten heeft.

levering

Als je op maandag t/m vrijdag voor 16:00 een bestelling plaatst, dan versturen wij diezelfde dag nog jouw bestelling. PostNL biedt meestal de volgende werkdag je bestelling aan. De bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden op dinsdag geleverd.

Indien u niet thuis bent, zal PostNL een tweede keer langskomen om de bestelling te leveren. Als u tijdens de tweede keer weer niet thuis bent, kunt u het pakket ophalen bij een PostNL afhaalpunt. Informatie over dit afhaalpunt zal u vinden in de brievenbus. Het pakket zal 3 weken op deze locatie liggen. Neem altijd uw legitimatiebewijs mee naar het PostNL afhaalpunt.

Je kan je bestelling ook gemakkelijk afhalen in onze winkel op de Gildenkwartier 173 in Utrecht. Je bestelling wordt dezelfde dag nog voor je klaargezet en deze is dan binnen openingstijden af te halen in onze winkel. Vergeet niet om bij het afhalen een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Woon je in Nederland? Als je voor 16:00 bestelt kun je de volgende werkdag al genieten van jouw producten. Gaan de Bob Bayer producten de grens over? Buiten Nederland kan het 1 tot 3 extra werkdagen duren voordat je producten binnen zijn.

Je kunt de producten volgen via de Track & Trace link die wij je na het plaatsen van de bestelling toesturen.

We begrijpen heel goed dat je niet kunt wachten tot je de producten binnen zijn! Via de Track & Trace code kun je de bezorgstatus van jouw bestelling bekijken. Is jouw pakketje nog onderweg? Soms heeft de bezorger vertraging door last-minute bezorgingen. Nog heel eventjes geduld! Is de bezorgstatus na 48 uur nog niet veranderd? Neem contact met ons op, dan doen wij navraag bij PostNL.

betaling

Wij proberen betalen zo makkelijk mogelijk én uiteraard zo veilig mogelijk te maken. Je kunt jouw producten met een gerust hart afrekenen met betaalmethodes zoals

  • iDeal
  • Mastercard®
  • American Express
  • Paypal
  • Bancontact
  • KBC
  • Belfius
  • CreditCard
  • Sofort Bankin
  • Bitcoin

Wanneer je de bestelling hebt afgerond krijg je bij de bestelbevestiging de mogelijkheid om een factuur te downloaden. Deze zit ook in je pakketje. 

retourneren

Retouren dienen ten alle tijden verstuurd te worden naar dit adres:

Bob Bayer Mode
Gildenkwartier 173
3511 DG Utrecht
Nederland

Wij adviseren om je retourpakket altijd met een track en trace code naar ons te versturen. Mocht het pakket bijvoorbeeld kwijtraken dan kan er een onderzoek gestart worden bij de bezorgdienst.

Let op: Wanneer jij je retourzending retourneert naar een ander adres dan bovenstaand beschreven, dan kunnen wij deze helaas niet in behandeling nemen!

Wij hanteren een 14-dagen retourbeleid, wat betekent dat je 14 dagen de tijd hebt na ontvangst van jouw product(en) om een retour aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen, niet verzegeld, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de oorspronkelijke verpakking. U hebt ook de kassabon of een bewijs van aankoop nodig.

Wij hanteren een 14-dagen retourbeleid, wat betekent dat je na ontvangst van je items heb je 14 dagen de tijd om te retourneren.

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant en worden niet vergoed door Bob Bayer.

Je kunt het product gratis ruilen in de winkel. Woon je niet in de buurt of heb je geen tijd om langs te komen? Dan kan je het product retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Let op: Bob Bayer Mode volgt een ander beleid indien u in de winkel in Utrecht een artikel heeft gekocht en dit wilt retourneren. U ontvangt bij het retourneren van winkelaankopen een tegoedbon, wij geven in deze situatie GEEN geld terug.

Het is mogelijk om SALE artikelen te ruilen of retourneren. Als u het product terugstuurt naar onze winkel, zullen de retourkosten voor eigen rekening zijn.

Let op: Bob Bayer Mode volgt een ander beleid indien u in de winkel in Utrecht een artikel heeft gekocht en dit wilt retourneren. U ontvangt bij het retourneren van winkelaankopen een tegoedbon, wij geven in deze situatie GEEN geld terug.

Klachten

Bob Bayer Mode hecht veel waarde aan de tevredenheid van klanten en zal er alles aan doen om u daarbij zo goed mogelijk te helpen. Heeft u een klacht over uw bestelling, producten, verzending of iets anders? Dan kan je deze indienen per e-mail, telefonisch of in de winkel.

Let op: Indien u een beschadigd artikel heeft ontvangen, graag foto’s toevoegen als bijlagen.

Bob Bayer Mode
Gildenkwartier 173
3511 DG Utrecht
Nederland

Tel: 030 – 2311770 

E-mail: info@bobbayer.nl

Bij een klacht kijken wij naar de wettelijke garantie die van toepassing is op de klacht die je hebt ingediend. Daarnaast heb je alleen recht op garantie bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet op nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing